Obchodní podmínky

Uzavření rezervace

Rezervaci je nutno zaslat písemnou formou, a to emailem či faxem.
CA Dag-mar travel, s.r.o. rezervaci následně potvrdí, opět písemně.
V potvrzení budou uvedeny všechny požadované služby ze strany klienta včetně cen, termínů a dalších nutných údajů. 
Týden před nájezdem klient zašle jmenný seznam, obsahující jméno a příjmení, datum narození, národnost a číslo pasu každého hosta. Jmenný seznam bude také obsahovat obsazení pokojů.

Platba

CA Dag-mar travel, s.r.o zašle klientovi zálohovou fakturu 6 týdnů před nájezdem skupiny. Kompletní platba ve výši 100% musí být provedena 4 týdny před nájezdem, a to bankovním převodem. Kopie bankovního příkazu bude obratem zaslána do CA Dag-mar travel, s.r.o., a to emailem či faxem. V případě nedodržení časové lhůty je CA Dag-mar travel, s.r.o oprávněna zrušit rezervaci.
Finální faktura bude vystavena po odjezdu skupiny a obratem zaslána klientovi, a to emailem či faxem. Případné přeplatky či nedoplatky budou řešeny individuálně, dle dohody s klientem.
Při last-minute rezervaci, tj. méně než 28 dní před nájezdem bude zálohová faktura vystavena a zaslána společně s potvrzením rezervace. Platba zálohové faktury musí být provedena ihned. Kopie bankovního příkazu bude obratem zaslána do CA Dag-mar travel, s.r.o., a to emailem či faxem. 

Stornopoplatky

bez poplatku 30 dní před nájezdem
15% z objednaných služeb 29 – 22 dní před nájezdem
50% z objednaných služeb 21 – 7 dní před nájezdem
100% z objednaných služeb 6 a méně dní před nájezdem, platí i pro případ nedojezdu

Podmínky pro TOP termíny

CA Dag-mar travel, s.r.o zašle odběrateli zálohovou fakturu ve výši 30% 10 týdnů před nájezdem. Platba musí být uskutečněna 2 měsíce před nájezdem, a to bankovním převodem. Kopie bankovního příkazu musí být zaslána obratem do naší kanceláře, a to emailem či faxem.
V případě nedodržení časové lhůty je CA Dag-mar travel, s.r.o oprávněna rezervaci zrušit.

Stížnosti a reklamace

Klientům je k dispozici naše non-stop linka, na které nás mohou v případě komplikací ihned kontaktovat. Všechny případné stížnosti a reklamace budou tedy řešeny obratem na místě.

Studentské skupiny

Klienti jsou povinni respektovat pravidla hotelu. Hotel je při nájezdu skupiny oprávněn požadovat vratnou kauci ve výši 20 – 30€/osoba/pobyt. Z této kauce budou hrazeny případné škody.

Sledujte Dag-mar travel na

2.místo v Ocenění Českých Podnikatelek
Dag-mar travel, s.r.o. - idatabaze.czCestovní kanceláře, agentury a dovolená - idatabaze.cz

Zavolejte nám
+420 602 303 223

Napište nám
info[@]dagmartravel.cz

Spolehlivá firma 2014